maandag 29 oktober 2012

Even wat laten horen.

Het is al weer een aantal weken geleden dat ik een blogje heb geplaatst.
Ik heb daar niet altijd de energie voor.
Ook blogs lezen en op reageren lukt nog niet altijd.
Er zijn zoveel zorgen die door mijn hoofd gaan.
Jongste is sinds vrijdag weer bij ons thuis.
 Het samenwonen is, zoals iedereen wel verwachte, geescaleerd.
Ze heeft buiten haar spulletjes, helemaal niets meer.
Al haar spaargeld is op, en er is heel veel gekocht op haar naam.
Dat moet allemaal betaald worden.
Het vriendje zat al in de schuld sanering.
En daar zal jongste ook wel in terecht komen.
Wij geven haar onderdak en eten, maar de financien moet zij zelf regelen.
Daar moet zij wel op aangestuurd worden, en dat valt niet mee.
Wij blijven hopen dat zij een keer in gaat zien, dat zij goede begeleiding nodig heeft.
Van ons wil zij nog steeds niet zoveel aan nemen.
Dus gaan wij maar weer met elkaar op zoek naar de juiste hulp.
Heel veel zorgen dus.
Gelukkig krijgen wij heel veel steun van onze andere kinderen.

Maar ik wil jullie ook nog wel wat quilterigs laten zien.
Zo nu en dan lukt het me wel om wat steekjes te zetten.
Zo zijn er wat blokjes van de Nearly Insane klaar.

Deze had ik allemaal nog niet laten zien.
Met deze vijf is er weer een rij klaar.
Ik heb het al eerder verteld dat ik ze op de Quilt as you go manier aan elkaar zet.
Daar ben ik nu aan bezig.
In het volgende blogje hoop ik te kunnen laten zien, dat de rij aan de quilt zit.



11 opmerkingen:

Hennie zei

Kan me voorstellen dat van bloggen niet veel komt....sterkte.
En af en toe even quilten is natuurlijk altijd goed, ze zien er leuk uit.
Groetjes, Hennie

Marians Quiltblog zei

Maakt toch helemaal niet uit. Prioriteit ligt nu ergens anders. Maar het zou fijn zijn als je af en toe nog wel wat steekjes kan maken. Geeft vaak ook veel rust in het hoof. Sterkte toegewenst.
Groet Marian

Lida zei

Lieve Ans, ik wens je sterkte, maar bedenk een ding wel, nu jullie haar in huis hebben genomen ben je tot haar 27ste financieel voor haar verantwoordelijk! Veel mensen weten dat niet en dus zou ik als ik jullie was daar goed op voorbereid zijn, als jullie spulletjes kwijt raken is dat helemaal niet te behappen en wordt de situatie nog moeilijker! Sterkte en geniet maar van je steekjes, groetjes
Lida

nadia zei

Lieve Ans, wat een hoop zorgen. Ik wens je het allerbeste en hoop dat je in het maken van wat steekjes af en toe een beetje ontspanning vindt. Sterkte, Nadia

Quilting Moesje zei

Heel veel sterkte !!!
ook bij het los laten ...... als zij inziet wel hulp nodig te hebben .... zou een zo belangrijke goede stap zijn ...

Veel afleiding en toch plezier van - en met je lapjes gewenst !

Groetjes,
Simone

foekie's fashion zei

Fijn dat je ondanks jullie grote zorgen nog wat quilterigs kan laten zien. Onze hobby is onontbeerlijk in een moeilijke tijd. Je blokjes zijn heel mooi. Ik wens je sterkte met alles. Lieve groetjes van Joke

Hermie zei

Heel veel sterkte met al je zorgen en verdriet,want dat brengt zoiets wel mee. gelukkig toch nog een beetje gequilt.

Johanna Zweden zei

Sterkte
Mooi je blokjes
fijne dag groetjes Joke

sylvia zei

hallo Ans, wat een zorgen voor jullie!!
Ik wens jullie heel veel sterkte toe, groetjes, Sylvia

Ansje zei

Lieve Ans, Het is zo herkenbaar wat je schrijft. Moeilijke tijd voor jullie. Ze komt uit een goed nest dus hopelijk werpt dat eens z'n vruchten af.
Sterkte meid en rustig blijven.
LiefsAnsje

Evy en Petra zei

Wat moet dit zwaar zijn. Je wil zo graag het beste voor je kinderen. Super dat de andere kinderen jullie steunen, misschien dringt het langs die weg ooit tot haar door.

Je blokjes zien er heerlijk uit, ben heel nieuwsgiering naar het resultaat.

Liefs,
Evy