maandag 6 mei 2013

Ja hoor, 1/4 in elkaar.

 
Het is gelukt, er is een kwart in elkaar.
Toen ik ermee aan het worstelen was kwam er steeds een liedje in mijn hoofd.
 
"Bloed zweet en tranen"
 
Nou eerlijk gezegd, geen bloed en tranen, wel veel zweet.
Maar het is het waard, ik ga rustig door.
 
Natuurlijk ook van de zon genieten.
Eindelijk een beetje betere temperaturen.
 
Genieten jullie daar ook zo van?
En de natuur loopt ook zo mooi uit.
 
Het is nu genieten,
morgen kan het weer over zijn.
 
Fijne dag, met de


9 opmerkingen:

dutchcomfort zei

Wat goed dat het gelukt is Ans! Ik snap nu al niet meer dat het eigenlijk gewoon plat ligt, je ziet zo’n mooie bolling!

Anoniem zei

Hi ans, handi om een kwart te maken, dat gaat denk ik makkelijker dan eerst de bol, gr Coby

Annerieke zei

Lijkt me een lastig patroon, maar zeer de moeite waard. :)

Hermie zei

Nu ga ik hier kwijlen(de vorige keer bij Klaskes op haar blog)en genieten van je mooie bolle quilt. Ik vind hem zo super,maar heb nog geen tijd om hem te maken, maar kijken er naar krijg ik niet genoeg van.

Conny's-blog zei

Hij is mooi gemaakt zeg, ben er ook mee bezig, nou ja lang geleden, eigenlijk moet die ooit nog af, want hij is zo apart..............liefs.Conny

Marjan zei

Ik vind dit zó knap... Ik kijk al tijden met verbazing hoe deze quilt in hemelsnaam in elkaar zit. En jij maakt hem gewoon! Echt respect hoor! Succes met het vervolg!

Elizabeth zei

dit lijkt me knap ingewikkeld, maar wel mooi.

Marga (MarPie) zei

Ziet er zeer goed uit zo.
Patroon ook liggen voor ooit....

Groetjes,
Marga♥

anita zei

Dank je Ans, wat jij maakt vind ik super, ik ga zo goed nooit worden!
Groetjes Anita