zondag 22 december 2013

Op weg naar Kerst 2013.

Als Sinterklaas vertrokken is, ga ik beginnen met de Kerst versieringen.
Meestal ben ik daar wel een paar dagen mee bezig.
Spullen worden naar boven gebracht om ruimte te maken voor de Kerst versieringen.

Maar eerst eens laten zien waar ik de afgelopen maanden aan gewerkt heb.
Een hartenkrans voor de verjaardag van jongste.

Twee Kerstkaartenquilts heb ik gemaakt voor 2 dierbare vriendinnen die 60 jaar zijn geworden.
Zij komen hier ook regelmatig langs, waardoor ik niet kon laten zien waar ik mee bezig was.

Nog een hartenkrans van Kerstlapjes dit keer.
Gekregen van mijn knutselmaatje, de lapjes waren van haar moeder geweest.
Met deze krans heeft zij een herinnering aan haar moeder.










 Een Kerstmuts voor Jacobus gebreid.
Hij vliegt nu als Kerstman door ons huis.
Ho Ho Ho........














Her quiltwinkeltje heeft ook een ereplaatsje gekregen.

En dit is het laatste knutselwerkje van 2013, wat de kinderen op de knutselclub hebben gemaakt.
Met deze mooie woorden en wensen wil ik dit laatste blogje van 2013 afsluiten.
Lieve langskomers, maak er wat van in het nieuwe jaar.
In Gezondheid, Geluk en Rust.


9 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Ook hele fijne feestdagen.

Annie Kingma zei

Noflike Krystdagen en een Lokkich Nijjier.
Prettige Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar.
Groetnis Annie

Marga (MarPie) zei

wat een leuke dingen laat je weer zien.
Voor jouw en de jouwe ook hele fijne dagen toegewenst en een gezond 2014.

Groetjes,
Marga♥

dutchcomfort zei

Hele fijne Kerstdagen Ans en een heel goed, gezond, creatief en zorgeloos 2014!

Johanna Zweden zei

Hele fijne feestdagen en voor 2014 vooral veel gezondheid liefde en geluk

Groetjes Joke

Anoniem zei

Ans, heel fijne dagen, veel geluk en gezondheid in 2014! Natuurlijk ook veel quiltplezier en niet te vergeten de andere hobby's zoals je borduuruitdaging, benieuwd of dat gaat lukken. Ik ga voor de gehaakte deken! Tot ziens in jan, Gr Coby

Conny's-blog zei

Ans weer een leuk blogje, maar jij ook hele gezellig feestdagen en dat we nog maar vele steekjes mogen prikken volgend jaar.........liefs.Conny

Marjan zei

Nog een mooi restje Kerst vandaag en alle goeds gewenst voor jou en de jouwen in 2014!!

Our photos zei

Wij wensen jou een prettige jaar wisseling
Tot volgend jaar,
Richard, Sonnja & Beertje Zonn