donderdag 21 augustus 2014

Nieuw bericht.

Bij het Quilterspalet heb ik de workshop Malle Mallen gedaan.
Met de handige mallen van Marti Michell hebben wij een blok gemaakt.
En daarbij alle handigheidjes van de mallen geleerd.

Dit is het resultaat, geen groot werk wat weer maanden/jaren gaat duren voordat het klaar is.
Ik moet nog even bedenken of ik het zo laat, of dat ik er nog een rand omheen doe.

En ik heb een inhaalslag gedaan met "een randje per week"
Ik lag hopeloos achter en ben nu gelukkig weer bij.
Dankzij het koelere weer begin ik weer een beetje productie te maken.
Hierna nog een week, dan is de vakantie weer voorbij.
Het is weer omgevlogen!


9 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Mooie mandjes, en je randjes zijn prachtig met al de mooie kleurtjes.
Groetnis Annie

Tineke zei

Mooie mandjes heb je gemaakt, de mallen van Marti zijn zo super handig in gebruik. Je hebt zeker een inhaalslag gemaakt, voorlopig ben ik nog blijven steken bij de maand mei.
Groetjes Tineke

Marloeskreatief zei

Mooie mandjes maar je randjes zijn helemaal top,zo leuk

dutchcomfort zei

Leuk Ans die Malle mallen quilt! Je zou bijna weer zin krijgen in de herfst, hoewel het er afgelopen week al veel op leek!

Anoniem zei

Dat heb je snel gedaan, ziet er goed uit. Ook de RPW vind ik mooi, leuk die kleurenvariatie, Gr Coby1

Chris zei

Wat leuk, dat patroon met die malle mallen! Het is ook best fijn om eens niet zo'n groot project onder handen te hebben.
Je randjeslap is geweldig!!

Marjan zei

Mooi zeg, wat je met de mallen hebt gemaakt. Je randjes vind ik prachtig! Ik moet ook nodig weer eens een inhaalslag doen...

Marga (MarPie) zei

Tja die mallen zijn heel handig. Daar heb jij wel weer een heel erg leuk quiltje van gemaakt. Die inhaalslag kan ik ook wel gebruiken. Wat zie ze er leuk uit de randjes.

Groetjes,
Marga♥

Marjan zei

Hallo Ans,
Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog hebt gebracht en een reactie hebt achter gelaten! Natuurlijk ben ik even bij jou op bezoek geweest, wat heb je een leuk blog! Ik ga me daarom straks meteen melden als volger, want ik ben heel benieuwd wat er nog meer voor moois op je blog terecht komt.
Je Randje per week is op mijn netvlies blijven hangen, niet dat ik die zelf borduur, maar de jouwe vind ik zo vreselijk mooi door je kleurgebruik! Heel anders dan al die andere (mooie) randjes en daarom heel uniek en een compliment waard!
Net als je Vierdaagse prestatie, ik heb bewondering voor je!
Groetjes Marjan