zondag 4 december 2016

Weer tijd voor een verhaaltje.

Een aantal jaren geleden heb ik mee gedaan aan de Mystery van " Bonnie Hunter"
dat was in 2012 en de Mystery heette "Easy Street.
Ieder jaar sluit Bonnie met een Mystery af, ook dit jaar weer.
Een leuke Scrapquilt kan je er van maken.
Ik heb dan ook voor die quilt alleen lapjes uit mijn voorraad gebruikt.

Veel zwart wit met paars, blauw en groen
De top zat snel in elkaar
Een bijpassende rand erom heen en dan wachten op het dubbelen.
Ik heb geen idee in welk jaar dat gebeurt is
maar daarna lag tie opgerold te wachten op gequilt te worden.
De quilt was 240 bij 240 dat doe je niet zomaar even,
ik tenminste niet.
Begin dit jaar heb ik mijn Pfaffje op zolder gezet
daar heb ik een grote tafel en kan ik alles laten liggen.
Iedere keer een uurtje er achter.
Soms iedere dag en dan weer weken niet.
Uiteindelijk was tie dan toch helemaal door gequilt.
Even op ons bed voor de foto
en snel nog een label erop.
Onze jongste dochter heeft hem gekregen.
Helemaal blij is zij ermee. 
De andere dag stuurde zij een foto dat de quilt op haar bed lag.
Hij past zo mooi bij de paarse muur en zij had er zo lekker onder geslapen.
Mooi toch, weer een kind blij gemaakt.








9 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Heel mooi quilt geworden zo
Groetnis Annie

Quilting Moesje zei

Zo is iedere keer een uurtje net als steeds een steekje toch ook opeens een AFFO :0))
Mooi geworden !

Monica zei

Wat is dit een super mooie quilt geworden, en wat zal jouw dochter hier blij mee zijn.

10ekequilt zei

Wat een mooie frisse en vooral vrolijke quilt is het geworden!
En leuk dat je dochter er zo blij mee is, daar wordt je zelf dan ook weer blij van.
Groetjes 10eke

Conny's-blog zei

Wat ik deze quilt mooi geworden zeg.
Zal je dochter erg blij mee zijn........liefs.conny

Knutselpret zei

wat een juweeltje en knap om te maken

Hobbyrita zei

Echt wel een supermooie quilt geworden en bovendien een blije dochter, meer moet dat niet zijn! Stom dat we allemaal soms zulke mooie spullen half afgewerkt een tijd laten liggen vooraleer ze helemaal af te werken, maar dat doe ik ook hoor! En eenmaal klaar zijn we blij over het resultaat!
Grtjes, rita.

Chris zei

Oh Ans wat een BEAUTY!! Schitterende kleurencombinatie, vooral ook met die zwarte accenten. Ontzettend goed dat je hem afgemaakt hebt. Wat zal je daar nu blij mee zijn!

sylvia zei

superleuk, wat een leuke kleurencombinatie!!!