maandag 31 juli 2017

Siggy's en Ufo.

Vanaf 2006 sta ik al op de Siggylijst.
In het begin ben ik zelf ook fanatiek aan het ruilen geweest.
Doordat mijn achternaam met een B begint, 
werd ik ook regelmatig benaderd of ik wilde ruilen.

Toen ik van de eerste 165 Siggy's een quilt had gemaakt,
ben ik zelf gestopt met mensen benaderen, of zij wilde ruilen.
Er kwamen toch wel door het hele jaar heen, verzoeken om te ruilen.
Ik vond het prima zo.

Eerst beheerde Annelies van der Bergh de siggylijst.
Om gezondheidsreden werd de lijst over genomen door Marga Pieper.
En in het afgelopen voorjaar kreeg ik een mail van Marga dat er een
nieuwe beheerder van de Siggylijst was.
Wouter de Backer heeft nu de lijst in zijn beheer.
In juli kregen wij van hem de nieuwe siggylijst toe gestuurd.
En tot mijn verbazing, stond mijn naam er nier meer bij.
Daarom even een mailtje gestuurd, waarom dat zo was.
Ik kreeg ook gelijk antwoord, mijn naam stond er nog wel op,
alleen bij de V.
Het is"van Baarle", en vond Wouter dat die bij de V moest staan.
Ik daarop geantwoord, dat "van" een tussenvoegsel is en ik overal
bovenaan adressen lijsten sta.
Daar heb ik geen antwoord meer op gekregen.
 
 Waarschijnlijk zullen dit dan de laatste siggy's zijn die ik ontvangen heb.
Of ik moet zelf weer mensen gaan benaderen, dat kan ook.
Ik blijf het raar vinden.
 
Dit is de volgende "UFO" waar ik aan bezig ben.
Deze maand moet het borduurwerk allemaal gedaan worden.
Een leuk werkje is dat.
 
Dit was het weer!
 
 

 




7 opmerkingen:

dutchcomfort zei

Misschien voortaan allemaal met de voornaam op de lijst! Ben je helemaal lekker snel aan de beurt! Gek hoor die Wouter!
Leuk die Purrfectly pieced poezen! Mijn top ligt al eeuwen te wachten om gequilt te worden. Moet er maar eens aan beginnen! Fijne zomer nog!

Naaidooz zei

Inderdaad vreemd dat van die lijst! En leuk om te zien dat je ook met Purrfectly Pieced bezig bent. Ik ben er ook aan begonnen. Hou je in de gaten hoor! Veel quiltplezier! Groetjes, Femke

sylvia zei

Heeft niet leren alfabetiseren op school, jammer!
groetjes, Sylvia

شركة المثالية للتنظيف zei

نقدم لكم شركة تنظيف منازل بالاحساء الشركة المثالية لتقديم خدمات تنظيف المنازل والشقق والفلل والمجالس والبيوت بالاحساء والتي تقدمها بالاعتماد علي كافة الاساليب والادوات الحديثة وخبرة عشرات السنوات بمجالات التنظيف ومكافحة الحشرات فتعد شركة المثالية للتنظيف بالاحساء افضل شركة تنظيف بالاحساء والمنطقة الشرقية تستطيعون من خلالها الحصول علي منزل نظيف امن خالي من الحشرات بجودة ومواصفات قياسية

Marga (MarPie) zei

We hebben het hier ook even in de groep gegooid.
Handsome en dochterlief + onder getekende vinden ook dat je met de B in de lijst hoort te staan niet met de v.
Maar ja, Wouter beheert het nou, misschien is het strakjes in de nieuwe lijst wel veranderd.
Gewoon blijven sparen ik pak altijd eentje van boven en van onder van de lijst af.

groetjes,
Marga♥

Quiltblog Janine zei

Hoeveel heb je er nu? Ik ben met sparen gestopt. Er liggen er plm. 150 in een ordner in de kast. De bedoeling is wel om er nog een quilt van te maken, maar die is nog niet aan de beurt.
Er zit er vast een van jou bij, al koos ik vaak op plaatsnaam ipv op alfabet. :-)

Clipping Path zei


Thank you so much for the detailed article.Thanks again.